every things you need
 
 
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۱ گیگابایت|

 امروز بازی زیبای مکس پین ۳ رو که بعد از ۱۲ سال بیرون امده رو برای شما قرار میدهیم . این نسخه کم حجم شده از گروه معروف بلک باکس می باشد . داستان بازی Max Payne 3 چند سال بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد. مکس (Max) که از نیروی پلیس بیرون آمده است زندگی تازه ای را شروع کرده، ولی هر وقت که او زندگی جدیدی را شروع می کند، نتیجه خونبارتر و تاریک تر از قبل است. مکس حالا به یک الکلی دائم الخمر تبدیل شده و حتی یک ساعت را بدون وجود الکل در بدنش نمی تواند تحمل کند. درد و رنج گذشته جدا نشدنی است و حالا در تنهایی محض، الکل تنها دوست وی است.او برای فراموشی باید همیشه الکل را کنار دستش داشته باشد. در میانسالگی، مردی شکسته شده که نه خانواده ای دارد و نه آینده ای که به آن خوشبین باشد. اما روایت Max Payne 3 دقیقاً از نیوجرسی شروع نمی شود و طبق ساختار مارپیچ آن، به برزیل می رود. مکس به واسطه گری دوست خود رائول پاسوس (Raul Passos) به عنوان محافظ یک سرمایه دار بزرگ برزیلی استخدام می شود. در یکی از مهمانی ها حمله ای به آن ها می شود و تعداد زیادی کشته می شوند. کم کم متوجه می شوید که یک گروه ناشناس قصد کشتن تمام اعضای خانواده این مرد را دارند و حالا شما باید به عنوان یک محافظ، وظیفه خود را انجام دهید.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

ویندوز : Windows 7/Vista/XP PC 64/32Bit

سی پی یو: Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent

گرافیک : NVIDIA GeForce 450 512MB RAM or AMD Radeon HD 4870 512MB RAM

رم : ۳GB System RAM

سیستم پیشنهادی :

ویندوز : Windows 7/Vista PC 64/32Bit

سی پی یو: Intel i7 Quad Core 2.8Ghz or AMD equivalent

گرافیک : NVIDIA GeForce 480 1GB RAM or AMD Radeon HD 5870 1GB RAM

رم : ۳GB System RAM

بازی از DirectX 11 پشتیبانی میکند

R4YY4MJ 300x168 دانلود بازی Max Payne 3 برای PC نسخه کم حجم

R8E1C1A 300x168 دانلود بازی Max Payne 3 برای PC نسخه کم حجم

 

توضیحات نصب عمومی بازی ها : 

بعد از دانلود و اکسترکت کردن تمام پارت ها ،حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools و یا هر برنامه ای که این فایل را اجرا کند اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از پایان نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

توجه:

از این پس تمام فایل های فشرده سایت دارای ۵% درصد ریکاوری هستند . این ویژگی مشکل اکسترکت کردن فایل ها رو به صفر می رساند . اگر بعد از دانلود فایل ها با مشکل اکسترکت مواجه شدید میتواند برنامه WinRar را نصب و اجرا کرده و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید ، و بعد محلی برای ذخیره فایل ها به برنامه بدهید تا برنامه فایل های شما را تعمیر کند . زمان این کار به انداره فایل بستگی دارد .

 

مشکلات رایج : 

۱) اگر در هنگام بازی یا نصب با ارور d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب کرده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ،حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) اگر خطای openall32 را داد : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید

۴) چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید.

۵) چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور c++ مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime را نصب کنید .

۶) در صورت برخورد با ارور CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها ۵% ریکاوری دارند.

 

توضیحات نسخه بلک باکس :

در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. زیرنویس های بازی به ۸ زبان می باشد. کیفیت صداهای بازی هیچ تغییری نداشته ، کیفیت ویدیوهای بازی از رزولوشن ۱۰۸۰p به ۷۲۰p کاهش پیدا کرده اند. بازی کرک شده توسط گروه RELOADED می باشد و برای نصب این نسخه نیاز به حداقل ۲ گیگابایت فضای خالی رم و ۲۲ گیگابایت فضای خالی هارد برای نصب بازی و ۴ گیگابایت فضای خالی مطلق در درایو C برای Temp  دارید. تمام درایور های لازم همراه بازی نصب می شود

 

توضیحات نصب نسخه بلک باکس :

حتما آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حالا به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را نصب نمایید.
پس از نصب آپدیت ها ، به محل نصب بازی رفته و فولدر profiles را پیدا کنید. حال این فولدر را در آدرس زیر کپی نمایید:

C:UsersYOUR USERNAMEDocumentsRockstar GamesSocial Club

مطمئن شوید که فایل اجرایی بازی شما توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس شما بلاک شده باشد تا دسترسی به اینترنت نداشته باشد. و یا اینکه می توانید قبل از اجرای بازی سیستم خود را به کل از اینترنت قطع نمایید. رعایت این نکته که بازی به اینترنت متصل نباشد از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 
مشخصات برنامه
شرکت سازنده: نا مشخص
قيمت: نا مشخص 
حجم فايل: 11000 مگابايت
تاريخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
No Description
 
 پسورد فايل : www.aftabdl.com
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 60332
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید