اخبار ورزشي
 
every things you need
 
 
دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, :: 21:40 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

مجيدي با پيراهن استقلال خداحافظي مي‌کند


مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد که شايعه قهرش با قلعه‌نويي به هيچ عنوان صحت ندارد.


علي فتح‌الله زاده در خصوص شايعاتي که پيرامون قهر او با سرمربي استقلال شنيده مي‌شود اظهار داشت: اين حرف‌ها ديگر چيست؟ مگر بچه‌بازي است که با قلعه‌نويي قهر کنم؟ باشگاه به اين بزرگي را ما بايد اداره کنيم و بايد جوابگوي همه باشيم و اينگونه مسائل اصلاً صحت ندارد.

به گزارش فارس ، وي در پاسخ به اين سؤال که فکر نمي‌کنيد ماجراي عدم حضور مجيدي در استقلال در آستانه بازي با سايپا به مجموعه تيم ضربه وارد کند، عنوان کرد: اين حرف درست است. مجيدي يک استقلالي است و وقتي با او صحبت کردم گفتم تو چند سال کاپيتان استقلال بودي و حقت است که کاپيتان باشي. اين بخش اول صحبت‌هاي من با مجيدي است، اما در بخش دوم بايد بگويم حالا که اين اتفاق نيفتاده نبايد از نام تو سوء‌استفاده شود که عده‌اي استقلال را تحقير کنند. نظر سرمربي اين بوده که نکونام کاپيتان باشد اما ما هميشه تو را کاپيتان مي‌دانيم و اميدوار هستم که سال آخر فوتبالت را در استقلال تمام کني و مطمئن باشيد اين اتفاق مي‌افتد. حالا هم با اضافه شدن نکونام تيم ما خيلي بهتر شده و با انگيزه به دنبال کسب نتايج خوب هستيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه همچنان تمرينات اين تيم قبل از افطار برگزار مي‌شود گفت: ما تنها تيمي نيستيم که قبل از افطار تمرين مي‌کنيم اما همه روي ما زوم مي‌کنند. شرايطي را مهيا کرديم که بازيکنانمان براي افطار در همان کمپ باشگاه روزه خود را باز کنند و باز هم در تلاش هستيم زميني را فراهم کنيم که تيم بعد از افطار تمرين کند. هرچند در تهران فعلاً زمين خالي وجود ندارد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه آيا مشکلات مالي استقلال حل شد يا خير تاکيد کرد: هنوز اين اتفاق نيفتاده و مي‌دانم وزير ورزش به فکر ما هم هست اما از صبح امروز دو جلسه را برگزار کردم و به اميد خدا تا آخر هفته اسپانسر استقلال مشخص مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که يعني استقلال در بازي چهارشنبه هم اسپانسر نخواهد داشت، گفت: به اميد خدا تيم با اسپانسر به زمين مي‌رود.

فتح‌الله‌زاده در پايان در خصوص اعتراض اهالي فوتبال به عدم پرداخت حق پخش تلويزيوني از سوي صدا و سيما تصريح کرد: ضرغامي شخصي است که سابقه فرهنگي دارد و من او را از زمان حضور در وزارت ارشاد مي‌شناسم. حالا هم از او خواهش مي‌کنم که کار را به رده‌هاي مياني نسپارد و خودش وارد شود. مي‌دانيم که او بودجه ندارد اما اگر مساعدت کند باشگاه‌ها هم با او همکاري مي‌کنند چون با اين شرايط تيم‌ها ضربه مي‌خورند. من با شناختي که از ضرغامي دارم مطمئن هستم او مشکل را حل خواهد کرد.
 
 
 
 
 

تارتار: با علي دايي هيچ مشکلي ندارد


سرمربي گهر درود گفت که با علي دايي هيچ مشکلي ندارد و اتفاقاتي که در گذشته افتاده تمام شده است.


   مهدي تارتار در کنفرانس خبري پيش از ديدار فردا با راه‌آهن گفت: هر دو تيم نياز مبرم به اين سه امتياز دارند و همين مسئله حساسيت بيشتري به اين مسابقه داده است. در بازي اول برابر ملوان شکست خورديم و به سه امتياز اين بازي نياز داريم تا شرايطمان را در جدول بهتر کنيم.


وي افزود: در مورد باخت برابر سپاهان بحث‌هايي دارم. بحثم در مورد داوري است. ضمن احترامي که براي تمام داوران قائلم اما با توجه به اينکه در شروع فصل هستيم اشتباهات داوران مي‌تواند تأثير زيادي داشته باشد و در آينده مشکلاتي براي ما ايجاد کند. پنالتي‌اي که داور در مسابقه با ملوان گرفت به عقيده من پنالتي نبود.



تارتار عنوان کرد: در جام ملت‌هاي اروپا داوران خيلي از خطاها را پنالتي اعلام  نمي‌کردند. داوران بايد دقت کنند و اگر يک درصد شک دارند نبايد اعلام پنالتي کنند. پنالتي، دادن گل به يک تيم است. وقتي يک داور پنالتي مي‌گيرد بايد کاملا مشخص باشد.


تارتار در مورد اينکه آيا شناختي از راه آهن دارد گفت: بازي با نفت راه آهن را در هفته نخست آناليز کرديم و شناخت خوبي از اين تيم داريم. راه آهن بازيکنان خوبي دارد اين تيم هرساله اسکلت اصلي خود را حفظ و نفرات خوبي را نيز جذب مي‌کند. آنها تيم کاملي هستند اما ما چاره‌اي جز شکست اين تيم نداريم.


وي در مورد اينکه ممکن است باتوجه به اتفاقاتي که در بازي گهر و ملوان افتاد ميزباني اين تيم در کرج گرفته شود عنوان کرد: مشکلاتي ايجاد شده بود که در جلسات روز گذشته مرتفع شد. با هيئت فوتبال استان البرز قرارداد داريم و بايد بازي‌هايي که ميزبان هستيم را در آنجا برگزار کنيم. سايپا به دليل اينکه هوادار کمي داشته باعث شده البرزي‌ها در ميزباني کم تجربه عمل کنند. در بازي هفته اول برابر ملوان هواداران دو تيم کنار هم نشستند که بايد فاصله حفظ مي‌شد. جالب اينکه بين نيمه بعد از مشکلاتي که به وجود آمد هواداران ميزبان آمدند پشت نيمکت ما نشستند.


سرمربي گهر در مورد اينکه در هفته سوم مقابل پرسپوليس ميزبان هستند اما بايد بازي در استاديوم آزادي برگزار شود گفت: هيچ جاي دنيا چنين چيزي را مشاهده نمي‌کنيد که يک تيم ميزبان باشد اما ديدارش را در زمين اختصاصي تيم مهمان برگزار کند. همچنين پرسپوليس که هوادارانش از حضور در دو بازي ابتدايي محروم هستند در اين ديدار مي‌توانند به استاديوم بيايند و از تيمشان حمايت کنند که در هيچ جاي دنيا چنين اتفاقي را نمي‌بينيم.


وي در مورد طلبي که از باشگاه راه آهن داشت عنوان کرد: مشکل من با باشگاه راه آهن حل شده است. جا دارد از مالکان اين تيم تشکر کنم. آنها تمام بدهي‌ها را پرداخت مي‌کنند و ديد حرفه‌اي به فوتبال دارند.


تارتار در مورد اختلافش با علي دايي تأکيد کرد: من با هيچ يک از همکارانم اختلافي ندارم. اتفاقاتي که در گذشته افتاده تمام شده و به آن اختلافات کاري نداريم و به فکر اين هستيم که مشکلي پيش نيايد.

 

 

 

 

هدايتي: مي‌خواهم از سرمايه‌ام استفاده کنم


سهامدار باشگاه ملوان گفت: به خاطر اينکه مي‌خواهم تمام فکرم را به موفقيت ملوان مشغول کنم، استيل آذين را به ليگ 2 فرستادم.


    حسين هدايتي درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال استيل آذين اظهار داشت: با توجه به اينکه تيم‌داري در ليگ برتر شرايط خاص خودش را دارد، تصميم گرفتم تا امتياز تيم استيل آذين در ليگ يک را به يک تيم ديگر بدهم و امتياز تيم ليگ 2 را براي استيل آذين بگيرم.

حتمال انحلال باشگاه پورتسموث


مدير باشگاه انگليسي پورتسموث معتقد است ادعاي نوانکو کانو ممکن است منجر به منحل شدن اين باشگاه شود.


   به نقل از ساکرنت، پورتسموث که سال 2008 قهرمان جام حذفي فوتبال انگليس شده بود، 2 فصل پيش به دليل کسر 9 امتياز از اين تيم به دليل مشکل‌هاي مالي، با قرار گرفتن در رتبه بيستم جدول به دسته پايين‌تر سقوط کرد.


آنها که فصل گذشته را در چمپونشيپ انگليس سپري کردند، به دليل مشابه بازهم با کسر 10 امتياز روبه‌رو و به دسته پايين‌تر سقوط کردند. با ادامه پيدا کردن مشکل‌هاي مالي اين تيم، حضور پورتسموث در ليگ دسته سوم انگليس نيز با کسر 10 اميتاز در ابتداي فصل خواهد بود.


اکنون با ادعاي نوانکو کانو ممکن است باشگاه منحل شود و نتواند در 18 آگوست (28 مرداد) در ديدار نخست خود برابر بورن‌ماوس شرکت کند.


ترکيب باشگاه پورتسموپ اکنون از 12 بازيکن تشکيل شده که 8 تن از آنها پا به سن گذاشته هستند و مايکل اپلتون، سرمربي اين تيم بودجه کافي براي امضاي قرارداد با هيچ بازيکني را ندارد. البته پيشنهاد فروش باشگاه نيز روي ميز کار بالرام چاينراي، مالک باشگاه قرار دارد که پذيرش آن منوط به کاهش دستمزد همه بازيکنان اين تيم خواهد بود.


ترور برچ،‌ رييس پورتسموث 5 هزار پوند از دستمزد خود را کاهش داده که اين موضوع مي‌تواند بازيکني مانند تال بن هايم که 35 هزار پوند در هفته دستمزد مي‌گيرد را مجاب کند دستمزدش را کاهش دهد. تمامي اين کارها زماني انجام خواهند شد که باشگاه از خطر منحل شدن رهايي پيدا کند. اين موضوع باز هم به بازيکناني بستگي دارد که به هيچ وجه راضي به مصالحه با باشگاه نشده‌اند.


برچ در اين زمينه گفت: باشگاه در چند هفته آينده، شايد هم 2 هفته ديگر منحل شود. اين موضوع در پي کنار نيامدن برخي بازيکنان با کاهش دستمزدشان خواهد بود. ما هنوز بازيکناني مانند تال بن هايم، ديو کيتسن و نوانکو کانو را در فهرست بازيکنان‌مان داريم. کانو در شرايط کنوني خواستار پرداخت دستمزدهاي معوق خود شده که نزديک به 3 ميليون پوند است. او اعلام کرده باشگاه را ترک خواهد کرد ولي اين اتفاق زماني خواهد افتاد که با او تسويه حساب شود. اکنون بودن يا نبودن باشگاه به دست بازيکنان افتاده است. بايد تاکيد کنم اين اتفاق به هيچ وجه مشکل بازيکنان نيست که باشگاه به چنين روزي افتاده ولي آنها بايد با ما در راستاي حل اين مشکل همکاري کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 60345
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید