every things you need
 
 
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 22:38 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 گوشی موبایل سامسونگ آی 9070 گالاکسی اس ادونس - 8 گیگابایت

قیمت:645000تومان با گارانتی

Samsung Galaxy S Advance یکی از گوشی‌های رده بالای خانواده Galaxy کمپانی سامسونگ است. این گوشی دارای پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی، 768 مگابایت حافظه RAM، صفحه نمایش Super AMOLED، چهار اینچی و دوربین 5 مگاپیکسلی است همچنین Galaxy S Advance از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با چنین مشخصاتی هستید بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy S Advance را مطالعه نمایید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 120 گرم
پردازنده:Dual-Core Cortex-A9 1GHz
حافظه:حافظه داخلی 8192 مگابایت - حافظه رم 768 مگابایت - حافظه رام 2048 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super AMOLED - اندازه 4 اینچ - 480 × 800
دوربین:5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه (v2.3 (Gingerbread - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1500 میلی آمپر ساعت
:: نقد و بررسی Samsung I9070 Galaxy S Advance - 8GB

طراحی و ساخت
در نگاه اول می‌توان گفت که Samsung Galaxy S Advance از نظر ظاهری شباهت زیادی به سایر گوشی‌های خانواده Galaxy دارد و همین امر موجب می‌شود تا ظاهر آن بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. این گوشی از لحاظ ابعاد از گوشی‌های Samsung Galaxy SII و Samsung Galaxy Nexus کوچک‌تر است. اگر چه جنس بدنه از پلاستیک ساخته شده است اما بسیار مقاوم است و قاب بافت دار قسمت پشتی آن موجب می‌شود تا در دست لیز نخورد. در قسمت جلوی آن صفحه نمایش 4.0 اینچی خود نمایی می‌کند که پایین آن یک دکمه سخت افزاری به همراه دو دکمه لمسی قرار دارند. در قسمت بالای صفحه نمایش نیز یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری به همراه سنسور های سنجش نور و مجاورت قرار گرفته‌اند. در لبه سمت راست این گوشی دکمه پاور/قفل قرار دارد و دکمه کم و زیاد کردن صدا نیز در لبه سمت چپ آن تعبیه شده است. به دلیل طراحی انحنا دار گوشی Galaxy S Advance ضخامت آن در قسمت‌های انتهایی بیشتر از قسمت بالای گوشی است. همین امر موجب می‌شود که پورت micro USB و جک هدفون 3.5 میلی متری بر خلاف همیشه در لبه پایینی این گوشی تعبیه شوند. در میان قاب پلاستیکی براق پشت گوشی نیز دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و همچنین بلندگو جلب نظر می‌کنند.

صفحه نمایش
صفحه نمایش 4.0 اینچی این گوشی دارای فناوری Super AMOLED است و قادر است تصاویر را با رزولوشن 480x800 پیکسل نمایش دهد. صفحه نمایش گوشی Galaxy S Advance با دارا بودن تراکم پیکسلی 233 پیکسل در هر اینچ جزو با کیفیت‌ترین صفحه نمایش‌های موجود در بین گوشی‌های هم رده خود است. سطوح کنتراست تصاویر بالا و رنگ‌ها بسیار شفاف و زیبا هستند. همچنین زوایای دید این صفحه نمایش خوب است و به راحتی می‌توان در زیر نور آفتاب با آن کار کرد.

سخت افزار
در قلب Samsung Galaxy S Advance یک پردازنده دو هسته ای Cortex A9 قرار دارد. این پردازنده دو هسته ای به همراه 768 مگابایت حافظه RAM و چیپ گرافیکی Mali-400 MP قدرت فراوانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این میزان قدرت پردازشی برای گوشی در این سطح کاملا مناسب است و به ندرت می‌توان کاهش سرعت یا وقفه ای را در هنگام کار با این گوشی مشاهده کرد. به لطف استفاده از پردازنده گرافیکی Mali-400 MP، می‌توان از انواع بازی‌های دو بعدی و سه بعدی بر روی صفحه نمایش با کیفیت گوشی Samsung Galaxy S Advance لذت برد.
Galaxy S Advance با حافظه های داخلی 8 و 16 گیگابایتی عرضه می‌شود و امکان ارتقاء حافظه آن تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه microSD نیز وجود دارد.

نرم افزار و قابلیت‌ها
سیستم عامل ارائه شده بر روی این گوشی نسخه 2.3 یا Ginger Bread اندروید است و سامسونگ نیز رابط کاربری TouchWiz خود را در کنار رابط کاربری استاندارد اندروید قرار داده است. به لطف وجود امکانات سخت افزار قوی بر روی این گوشی، تجربه استفاده از رابط کاربری آن از نظر حرکت بین صفحات مختلف، باز کردن برنامه‌ها، مرور وب و ... بسیار لذت بخش خواهد بود. رابط کاربری این گوشی برای کاربران حرفه ای و قدیمی سامسونگ بسیار آشناست و در عین حال کاربران مبتدی نیز به سادگی می‌توانند نحوه استفاده از آن را فرا گیرند.
علاوه بر برنامه های استاندارد سیستم عامل اندروید نظیر ایمیل، نقشه گوگل، نمایشگر اسناد آفیس و... که از قبل بر روی این گوشی نصب شده‌اند، از طریق فروشگاه برنامه سامسونگ با نام Samsung Apps نیز می‌توان برنامه های متنوع دیگری را برای آن دریافت کرد.
گوشی Galaxy S Advance قادر است انواع متنوعی از فرمت های صوتی و تصویری نظیر mp3، WAV، eAAC+، MP4، ِDivX و XviD را پخش نماید. به علاوه پشتیبانی این گوشی از تکنولوژی تقویت صدای DNSe کیفیت صدای خوب آن را تضمین می‌کند.
ابن گوشی با دارا بودن قابلیت‌های ارتباطی Wi-Fi، 3G و GPRS امکان ارتباط با اینترنت را با سرعت بالا مهیا می‌سازد. مرورگر ارائه شده بر روی Galaxy S Advance عملکردی سریع و روانی دارد و قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از چندین تب، حرکات مالتی تاچ و فناوری Flash تجربه گشت و گذار در دنیای وب را بر روی صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت این گوشی بسیار لذت بخش خواهد کرد.

دوربین
دوربین 5 مگاپیکسلی Samsung Galaxy S Advance قادر است عکس‌هایی با رزولوشن 2560x1920 پیکسل را ثبت نماید. اگر چه این دوربین را نمی‌توان از لحاظ کیفیت با دوربین 8 مگاپیکسلی گوشی‌هایی نظیر Samsung Galaxy SII مقایسه کرد اما به طور کلی می‌توان گفت که عکس‌های گرفته شده با این دوربین از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار می‌گیرند. میزان وضوح تصاویر بالا، میزان نویز کم و رنگ‌ها نیز زیبا هستند. همچنین میزان کنتراست و تراز سفیدی (White Balance) نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد.
این دوربین قادر است با کیفیت HD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری نماید. کیفیت فیلم‌های گرفته شده نیز همانند عکس‌ها خوب و رضایت بخش است.
دوربین جلویی این گوشی نیز دارای کیفیت 1.3 مگاپیکسل است و می‌توان از آن برای عکس‌برداری از خود و همچنین برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده کرد.

باتری
انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری لیتیوم یونی 1500 میلی آمپری تامین می‌شود. باتری این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ حدودا 15 ساعت در حالت مکالمه مداوم و 570 ساعت در حالت آماده به کار شارژ دهی داشته باشد. به طور کلی میزان شارژ دهی این باتری بسیار خوب است.

جمع بندی
بدون شک Samsung Galaxy S Advance از لحاظ ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی قدرتمندی است. این گوشی با دارا بودن پردازنده 2 هسته ای یک گیگاهرتزی، 768 مگابایت حافظه RAM و چیپ گرافیکی Mali-400 MP قادر است به شایستگی از پس هر کاری بر آید. دوربین 5 مگاپیکسلی این گوشی نیز کیفیت خوبی دارد و به واسطه بهره گیری از تکنولوژی‌های ارتباطی مختلف و همچنین مرورگر سریع آن، می‌توان به راحتی به مرور اینترنت پرداخت. پشتیبانی از سیستم عامل اندروید نیز در هر چه بهتر شدن تجربه کار با این گوشی موثر است. از جمله مهم‌ترین رقبای Samsung Galaxy S Advance می‌توان به گوشی Samsung Galaxy R اشاره کرد که از نظر میزان حافظه RAM و اندازه صفحه نمایش از این گوشی برتر است. همچنین گوشی Samsung Galaxy S Advance امکانات بالاتری نسبت به گوشی Samsung Galaxy S دارد. اگر به دنبال گوشی هوشمند و قدرتمند رده متوسط با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته و در عین حال قیمت مناسب هستید، Samsung Galaxy S Advance را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پردازنده دو هسته ای سریع
768 مگابایت حافظه RAM
رابط کاربری بسیار روان
صفحه نمایش Super AMOLED 4 اینچی
میکروفن و بلندگوی داخلی عالی و با کیفیت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 60335
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید