بهرام قویدل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی
 
every things you need
 
 
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

بهرام قویدل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهارات فتح الله زاده در برنامه 90 گفت: اواسط فصل گذشته برای عقد قرارداد رسمی جهت اسپانسری با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مذاکراتی کردیم. باشگاه پرسپولیس با درخواست ما موافقت کرد و به توافق رسید و قرارداد رسمی امضا شد که در اسناد رسمی باشگاه پرسپولیس موجود است و به ثبت رسیده است.

وی افزود: مبلغ قرارداد را نقدا پرداخت کردیم که مبلغ خوب و قابل توجهی نیز بود. در همان مقطع با فتح الله زاده هم مذاکراتی داشتیم و پیشنهاد ارائه کردیم اما مدیرعامل باشگاه استقلال گفت به واسطه قراردادی که با شهرداری تهران دارد نمی تواند از نام شرکت صدرا به عنوان اسپانسر در رو یا پشت پیراهن استفاده کند. آنها گفتند فقط می توانیم از نام شرکت شما روی شورت ورزشی بازیکنان استفاده کنیم و بدین شکل با شما قرارداد ببندیم که ما گفتیم برای شرکت ما خوب نیست که اسپانسر چندم باشد. گفتیم حداقل پشت پیراهن بالای شماره از نام شرکت استفاده کنند اما این پیشنهاد را هم نپذیرفتند. حال نمی دانیم چرا این مسائل را مطرح می کنند.

قویدل تصریح کرد: برخلاف اظهارات فتح الله زاده، آقای رویانیان و بردار ایشان و هیچ یک از بستگان مدیرعامل پرسپولیس در شرکت ما سهم، سهام و سمتی ندارند. رویانیان فعالیت اقتصادی و سیاسی برای شرکت ما انجام نداده و بنده تمامی این ادعاهای مطرح شده را تکذیب می کنم و به واسطه تشویش اذهان عمومی این حق را به عنوان مدیرعامل صدرا قائلم از فتح الله زاده در صورت لزوم شکایت کنم.

وی عنوان کرد: با این اظهارات به شرکت ما خسارت معنوی وارد شده و دیدگاه افکار عمومی با توجه به این اظهارات متفاوت خواهد شد و اینها خساراتی است که صحبت های مدیرعامل استقلال به ما وارد کرده است. حاضر نشدند با ما قرارداد امضا کنند وحالا که با پرسپولیس قرارداد رسمی و شفاف امضا کردیم و بر اساس قرارداد حق و حقوق پرسپولیس را دادیم این مسائل را مطرح می کنند.

قویدل خاطرنشان کرد: شرکت صدرا در حال مذاکره با یک تیم لیگ برتری برای خرید امتیاز است در صورت توافق نهایی خودمان مالک باشگاه خواهیم شد و تیم داری و به عنوان یک تیم قدرتمند با پرسپولیس و استقلال رقابت می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 60332
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید